UPPD: Länder som Welcome To The Rileys kommer att visas i

Här är alla länder som Kristen Stewarts Welcome To The Rileys kommer visas på bio. Sverige finns tyvärr inte med. :( Men det kanske kommer senare.

"This is a partial list of countries that will be showing KStew's *Welcome to the Rileys*. More will be added soon.

Benelux

France

Germany/Austria

Greece

Iceland

Israel

Portugal

Scandinavia

Switzerland

Turkey

Brazil

Middle East

South Korea

Taiwan

Poland

Romania

Russia

Yugoslavia

Australia

New Zealand

Czech Republic

Baltic States"

 

UPPD: Ursäkta mig så mycket att jag inte ser vad jag skriver och lägger upp! Det kommer visst att visas i Sverige för att det står Scandinavia. Tack till personen som kommenterade och srev det! :D


Textkälla || Twifans

Kommentarer
Postat av: Anonym

den kommer vist visas på bio här, det står scandinavia ;)

2010-09-04 @ 14:58:00

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0