Bloggen ska stängas

Okej, jag har bestämt mig nu. Jag ska sluta bloggen, vet dock inte än om jag ska stänga bloggen helt eller om jag ska lämna den igång. Jag vill verkligen säga förlåt, men det finns faktiskt många andra bra bloggar som ni kan följa. Och jag uppskattar verkligen att ni har stöttat mig genom det här året.

Bloggen skulle snart fira ett år och det är nog lite trist att stänga det nu, men som sagt jag orkar inte med det. Jag har lugnat ner mig lite vad det gäller Twilight. Jo det känns hemskt att säga det men så är det ju. Jag är ju fortfarande ett fan men jag har bara inte til för bloggandet.

Jag hoppa verkligen att ni försåt mig! :)

PS. Ni kommer kunna följa mig på LaurieesLife där jag kommer mest skriva om mig själv. Men det är bara om ni inte vill förlora kontakten. :) Den bloggen är inte fullt igång, för jag har inte fått min design än av en kompis. Men snart ska jag komma igång med det.

Kramar till alla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låt den ligga kvar isf!

2010-09-15 @ 16:32:03
Postat av: Anonym

nej vad tråkigt att du ska lägga ner med det här :(

men jag tkr att du ska låta den ligga kvar :)

2010-09-15 @ 17:00:04
Postat av: Anonym

Men nej!! Jag följder din blogg varje dag ju! Det kommer bli katastrof ifall du lägger ner :(

2010-09-15 @ 20:42:31
Postat av: Anonym

vad tråkigt :(

men självklart förstår man dig :)

jag tycker att du ska ha kvar bloggen :P så kan man gå in och kolla när man vill :)

den är värsta snygg oxå!

Jag älskar din blogg!



kramis <3

2010-09-15 @ 20:49:23
Postat av: Anonym

låt den ligga kvar så man kan i alla fall kolla på bilderna :)<3

2010-09-16 @ 20:45:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0