UPPD: Midnattsvisning!!

Mellan den 29-30 juni ordnar SF Bio och Nordisk Film TWILIGHT MOVIE NIGHT, en maratonvisning av TWILIGHT och NEW MOON som avslutas med den allra första publika visningen av ECLIPSE.

TWILIGHT MOVIE NIGHT är ett unikt tillfälle att se de två första filmerna i Twilight-serien på bio igen samt dessutom se den nya filmen THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE på en exklusiv smygpremiär.

Biljetterna till TWILIGHT MOVIE NIGHT släpps den 2 juni.

TWILIGHT MOVIE NIGHT äger rum i följande städer den 29-30 juni:

- Gävle

- Göteborg (Filmstaden Bergakungen, Biopalatset)


- Helsingborg

- Jönköping

- Karlstad

- Linköping

- Luleå

- Lund

- Malmö

- Norrköping

Stockholm (Filmstaden Heron, Rigoletto, Filmstaden Söder, Filmstaden Vällingby, Filmstaden Camera, Filmstaden Grand på Lidingö, Filmstaden Sickla, Filmstaden Kista, Saga)

- Sundsvall

- Umeå

- Uppsala

- Västerås

- Växjö

- Örebro

THE TWILIGHT SAGA: ECLIPSE har biopremiär över hela landet den 30 juni.

OMJ klart att man ska gå! Har skolavslutnig den dagen kl 14 och biograferna öppnar inte förns 18 så jag får vänta inne i stan men det är det värt! Någon mer som ska gå? :D

 

UPPD: Alltså jag måste komma in här! Det är Laura som skriver. Man är su helt excited!! Eller vad? Vi hade hälsodag och höll idrotten för småttingarna. Så får jag panik för att jag inte har tillgång till en dator! För jag visste att TwilightSweden lovade att skriva om något hemligt. Och jag hade ju gissat att det typ var om det. Men i alla fall, tur att Sunny skrev!!

Oh jag blev så glad! :) Det kommer bli en underbar kväll!

Källa: TwilightSweden så klart


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0