Bild från Oprah shown + detaljerad Eclipse review

Här är en ny bild på Tay, Kristen, Oprah och Robert!

En tjej har också skrivit en väldigt detaljerad film review. Så där är många spoilers. Men jag läste det, för det första så har jag redan läst böcker och jag vet vad som ska hända och för det andra så ville jag veta vad dem tog med och tog bort.

Så om ni vill läsa det klicka här. Men som sagt, många spoilers om det som kommer i filmen.

Efter att ha läst det så kan jag säga att man blev både glad och besviken för vissa grejer. Men jag hoppas att tjejen har rätt om Bella och Edward scenerna, jag har alltid velat ha mer värme mellan Kristen och Rob i filmerna, jag tycker att Edward och Bella är snällare/sötare till varandra i böckerna!


Bildkälla || EclipseMovie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0