Tävlingsresultaten!

Jope, nu är tävlingen avslutad!!!! Fick in tre gånger så många bidrag än förra gången! Vilket är väldigt kul! :) Vinnarna är:

*trumvirrvel*

<-- 1:sta pris - 3-D postern går till:
Alice Ögren

2, 3 och 4 pris går till: -->
Viktoria Persson
Elin Grinde
Alice Hällkvist


Ett stort grattis tjejer!!!! :)
Precis som förra gången så blev det så att alla vill ha samma XD Robert Pattinson. :)
Tyckte bara att det var lite kul :P Jag kommer kontakta er inom några dagar och ni kommer få era priser!

Ni som inte vann bli inte ledsna! För att jag har redan en annan tävling på gång! Och denna är lite större! :)
Tack för alla deltagare och alla som har länkat bloggen! TACK!

Tack till Discshop, utan dem skulle jag inte kunna ha den här tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis Roblovers ;]

2010-03-14 @ 21:16:00
Postat av: Anonym

Jag var ju med och tävlade om bilden på Taylor ifall jag inte vann 3D-postern, och du sa att alla ville ha Robert-postern.

Borde jag inte då ha en liten chans att vinna Taylor-postern? :)



kram

2010-03-16 @ 21:40:44
URL: http://www.hockeyfreeaket.blogspot.com
Postat av: Anonym

Awwie<3

Jag är typ kär i min poster, jag har sattit upp den på väggen, och när jag sitter i min soffa ser man inte jacob :)

2010-03-19 @ 22:25:08

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0