Söker gästbloggare

Okej nu är det så att jag har bestämt mig att jag behöver en gästbloggare. Någon som kan hjälpa mig att blogga. Har många läxor och prov nu så det blir stressigt. Jag bevöver en gästbloggare till nästa söndag 28 Mars (kanske längre).

Du som vill vara gästbloggare ska:
• Vara minst 13 år (ursäkta till dem som är yngre)
• Kunna bra svenska, skriva utan slang i inläggen.
• (kunna engelska)

Det var allt! :) Inga andra krav. :)
Ni som är intresserade snälla skriv till mig på [email protected]
I mailet ska du skriva:
• Ditt fullständiga namn
• Ett artikel som handlar om Twilight. Så att jag ser hur du skriver. Behöver inte vara långt. Få med någon bild eller så.
• Och kort om dig själv

Det skulle vara kul att blogga med någon annan. Och kom ihåg att du måste ha tid till bloggandet! Finns nog inget mer att säga! :) Så om du är intresserad skriv till:
[email protected]
Jag skulle helst vilja gärna hitta någon till lördag 20 mars!

Tack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0