Se Oscars online!

Ni som inte kan se galan på TV, som jag, kan istället testa den här videon. Jag är inte säker än om det kommer att gå här men vi hoppas! :)

Röda mattan gå nu!!! :D

theoscars on livestream.com. Broadcast Live Free

OMG!! Anna, Kristen och Taylor har gått på röda mattan nu! Helt underbara!! Kristen hade en svart lång klänning, håret uppsatt! Helt underbart!! Hade inte väntat mig det från henne!! Taylor hade en svart kavaj, vit skjorta och och svart slips, super fin!
Hittar jag fler bilder då lägger jag upp dem! :) Här är några på Anna. Ännu fler bilder kommer så att ni kan se hur Kristen såg ut...

     

Ni kan se galan här live!

Online TV Shows by Ustream
En annan länk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0