Screen caps från Eclipse behind the scenes

Tack vare EclipseMovie så har vi fått många screencaps från Eclipse behind the scenes!!! Jag har själv missat en massa scener märker jag! :o Så här kommer några av bilderna.



Tydligen så är Angela hos Bella, ni kommer ihåg en scen i boken då Bella åker till Angela? :)



Nytt &/ dålig i Eclipse:
OBS! Ni som inte vill läs inte!
- Vad är det för pottfrilla Emmett har? XD
- Älskar hur Rosalie ser ut!!
- Edward ser jätteung och het ut!!! AWESOME!
- Vi får se hur Edward skulle se ut som Volturi, 8:de bilden.
- Vi får se Seth!!!!!!!!!!!!!
- Jag hade inte tänkt mig Leah sådär... :/
Se många fler bilder här!

[Källa: EM]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0