Om Sci-Fi mässan i Göteborg

Dåså, vi har några bilder från Sci-Fi mässan i Göteborg!!!!
Twilightern Jeanette åkte enda ner från Västerås för att träffa Justin Chon!! Här kommer några bilder från hennes bilddagbok! Ni får inte ta bilderna!!!! Ni måste fråga henne först!



Hon skrev:
''Justin var hur gullig som helst! och otroligt snäll! Jag hade ingen aning om att han hade en tatuering o.O aja nu vet jag xP''



''...det var asmycket folk på mässan men knappt några vid Justin xD jättekonstigt faktiskt :P''




Och här har vi Nettan med Justin!!! :) Ja Laura är såklart jätteavundsjuk! :D Men ja.. Kul att hon fick träffa honom! Och det att hon fick krama honom över bordet tror jag inte att man får egentligen. Man måste väl betala för att fotografera sig profesionellt eller ja... Så otroligt hur snäll han är!! :) Kul att Du delar med dig bilderna, tack Jeanette! :)

Ni som har fler bilder får gärna skicka in dem på: [email protected]

Som sagt, bilderna tillhör JC89, klicka här för att komma till hennes bdb och se fler bilder!

[Tack Jeanette för dem här bilderna!]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0