Fashion med TI - Oscars

Eftersom att ingen sa emot det här Fashion grejset, och jag tyckte att det var kul att göra då bestämde jag mig för att fortsätta! ^^

Nu i mådags hade vi Academy Awards där Kristen Stewart, Anna Kendrick och Taylor Lautner vad med på! Så här kommer det; Academy Awards [7 mars]

Vi börjar med Kristen! Jag har lägtat så mycket för att kunna få prata om hennes stil just den kvällen! Och äntligen får jag göra det! Kristen hade en underbar Monique Lhuillier klänning! Den hade en midnattsblå nyans, lång... Alltså man vet aldrig vad man ska vänta sig av henne. Och detta hade jag verkligen inte väntat mig kan jag säga! Jag bokstavligt talat älskade det. Sånna här klänningar passar henne verkligen! Alltså helt underbart... Skor ser vi tyvärr inte. Men där emot tycker jag att det är bra att hon inte överdrev med smycken! Armband, det räcker, väldigt fint! Gillar att ögonskuggan har samma färg som klänningen. Några timmar innan galan följde jag E!s Red Carpet countdown, där sa de att man INTE ska ha samma färg gå ögonskuggan som på klänningen. Men jag tror faktiskt att Kristen bröt den regeln!
Och håret var ju helt underbar. Gillar att hon har det uppsatt. Fast det var lite kul att man ser det bruna som har växt ut. ^^ Hela hon ser ut som en riktig Oscars stjärna! Jag kan inte förklara hur vacker hon är!
Det blir hiss på outfiten!


Taylor såg helt underbar ut också. Jag tycker att det är lite dåligt att killar inte kan välja mellan lika mycket som tjejer. Det blir ju alltid kostym. Men ändå, han klär mycket väl i kostymen! Han passar i svart! :) Fast jag skulle ta valt slips istället för fluga. ^^ Men det är bara det jag tycker! Hans hår var snyggt fixat, nogrannare än vanligt! :P Han såg fräsh och fin ut, diggar också klockan som sticker ut under kavajen! Det är säkert någon Dolce & Gabbana klocka! Eller typ Armani! :D Men hans outfit var en säker för Oscars. Mycket fint!
Hiss på hans outfit! :)


Anna såg helt... WOW ut!!!! Jag blev helt stum när jag såg hennes klänning som är designad av Elie Saab Haute Couture. Hela klänningen är otroligt vacker! Det bara liksom faller ner. Och jag gillar att man kan se hennes ben, det blir fint. Diamant accessoarerna som är av Kwiat kryddate till hela hennes outfit. Man kan se att klänningen är lite gammaldags, blomman, hur den faller och spetsen! Det jag kanske själv skulle bytt ut är skorna, skulle kanske valt lite mindre. Men annars är dem ju jättebra! Färgen passar klänningen! Hon berättade för Ryan Secrest att hon dumpade en blå kläning för den här. Alltså den blåa skulle kaske stått ut mer, men jag tror faktiskt att denna klänningen skulle ändå passa henne mer än en blå klänning. Diggar också att hon har uppsatt hår, det är liksom mer Oscars. Make-upen var naturligt och helt perfekt. Gillar som sagt Annas val! Mycket fint! :)
Det blir hiss för den här outfiten också! :)


Ja... KOM IHÅG att det här var bara vad jag tyckte! Ni får gärna skriva vad ni tyckte! :) Och ni får säga till om jag ska sluta att göra det här. :D Det är bara att skriva! Ser ut som alla outfits blev en hiss, mycket bra val av skådisarna! Mycket stolt är man över dem! :') Och det är inte så konstigt att de blev best dresset at Oscars överallt! Jag menar kolla på dem! :)
Jope, det här var Laura från TheImmortal, vi hörs snart! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

dom hade jättesnygga klänningar speciellt Kristen:)

2010-03-10 @ 14:36:01
URL: http://teiimas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0