Charlie twittrar genom dagarna

Här få vi några tweets genom Charlies dagar i Sverige...

25 Mars:
Sweeeeeedwards

26 mars:
Horror Con in MALMO

27 mars (en timmer efter att ha varit med honom):
Cummon Tottenham!!! In other news... Swedes are a lovely bunch. I like, much.

28 mars (retweet):
CharlieBewleyFP 2 new short Charlie [@alchemission] vids from the SciFi Convention in Malmö: http://charlie-bewley.npage.de

28 mars (videon som jag har filmat!! retweet)
Charlie_Bewley http://www.youtube.com/watch?v=2qlle4SxkDE 'I'm not a monkey' lol @alchemission - at 'Horror Con' in Sweden

28 Mars (1 timme sen):
... about to reverse the crippling jet lag i suffered whilst in Sveeeden... apologies for my lethargy, Vikes xx

  Översättning: ..Håller på att vända den förlamande Jet Lagen jag led i Sveeeeerige...jag ber om ursäkt för min dvala. Vikingar puss

Alltså den sista... Jag fick nästan panik, för att jag inte förstod, trodde att han typ menade att han slösade ner tid på oss i Sverige och så. Jag blev helt tårögd (kanske sömnbrist XD). Tur att Caroline kom och räddade mig! Hon förklarade vad det bettyde. Ja... Hoppas att det är det han menade och att han hade kul här. Och vi förlåter dig Charlie! Tack själv :)

Imorgon kommer bilder från mässan...

[Källa: twitter]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0