Charlie Bewley på Horror Con i Sverige

Okej mina vänner, nu kommet ett stort inlägg om Charlie!
Som ni kanske har hört så var Charlie Bewley i Malmö denna helgen. På Sci Fi mässan eller Horron Con som han säger. Det var upplevelse som jag ALDRIG kommer att glömma! Så jag träffades med några tjejer från olika bloggar bland annat Stephanie från TwilightSweden och Marie från Twilightgrejer...
Vi kom en timme senare men det var inte så mycket folk vid honom så vi kunde stå där och prata hur länge som helst. Det var kul, men lite besvikande att inte så många kom. Jag tog hur många kort som helst och så kunde vi också intervjua honom lite:


[Videon har jag filmat själv! Editing: Laura och Caroline. Frågor: Många från mig och några från andra]

En Charlie Bewley fantwitter twittarde den här videon, och till och med Charlie retweetade det!!!! Vilket var otroligt coolt!! :)



Så här har ni många bilder...

Om Charlie: Han var väldigt snäll mot oss och ville ta bilder ''över bordet'' även om han inte riktigt fick det. Han var rolig och... Alltså han var het! Alvarligt, hela helgen var jag Team Demetri och inte Team Edward! Charlie spelade inte någon stjärna där, han var ''down to earth'', om ni förstår. :) Och ps. Han luktade asgott! XD

Vad snackade vi om:
Vi snackade med han jättelänge och allt kom såklart inte med på videon. Han berättade om sina kommande filmer, om vad han tyckte mest om i Eclipse, att han tycker att Dakota är het, han sa också att idag åker han till UK... Som sagt fick vi en chans att spendera dagen med en av dem mest underbara människorna på jorden!

Funderar på att göra en annan video där jag tar med fler klipp med honom. Vi höres och synes! Ni får mer än gärna skicka in bilder och video: [email protected]

ALLA BILDER ÄR TAGNA AV MIG! VILL NI TA DEM DÅ SKA NI SKRIVA UT TYDLIGT VARIFRÅN NI FICK DEM!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va kul! jag ville åka dit men jag hade inte tid :(

men v många bilder du fick!! jag var på mässan i stockholm och träffa edi<3<3<3 men dom var jätte stränga med att man inte fick fota och sa att det typ störde...:O

2010-03-29 @ 18:57:15
Postat av: Anonym

Tror faktiskt att jag såg er där, såg iaf Stephanie från TS (:

Han var riktigt charmig och gullig! ^^

2010-03-31 @ 15:04:44
URL: http://aashleygreene.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, ja :/

2010-03-31 @ 15:22:24
URL: http://aashleygreene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0