Breaking Dawn bild [fanmade]

Okej... Den här Eclipse postern var ju så lockande... Jag har tvungen att öppna min bild redigerings program och göra något med bilden! Så det blev en Breaking Dawn poster! :)
Jag redigerade om den, gjorde Bella till vampyr, lade till text och klart! Klart, den är inte breaking dawn. Där är ju inga Cullens eller vargar eller Renesmee. Men i alla fall så har vi en sådan BD poster istället! :)

[Klicka på bilden för HQ kvalite!!!]


Eclipse postern i HQ här.

Ja... Berätta jättegärna vad ni tyckte om den!!! :)
Tar ni bilden var då snälla att sätta ut källa, för jag ville inte göra det där theimmortal tecknet för stort.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Riktigt nice bild :)

Och sen vill jag bara säga att din blogg är skit bra :)<3

2010-03-24 @ 15:12:36
Postat av: Anonym

åh, den är asfin sis! 8)

2010-03-24 @ 15:38:55
URL: http://klaustrodust.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tkr den blev MKE snyggare såhär som BD-poster, än som officiell Eclipse-poster! :D<33

Så, det är väl bara att säga bra jobbat^^<3

2010-03-24 @ 20:03:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0