DET VAR HELT J***A UNDERBART!!!

Jag befann mig ju på Fan-Eventet och jag tänkte skriva lite om det och lägga upp lite bilder. Vi började köa klockan 07.30 för att vi skulle komma så långt fram som möjligt i VIP, det var helt UNDERBART att sitta där med så många Twilighters och dela samma känslor som alla hade. Jag träffade flera människor som man har snackat med via internet och det var AWESOME! När klockan är 16:15 börjar dom släppa in och folk skriker hela tiden och det är en sån stor adrenalinkick! När klockan är 18:00 kommer vår Host och presenterar olika saker och vi får se lite intressanta saker och så. Sen klockan 19:30 intar Kristen och Taylor scenen och jag kan inte fatta att Kristen effing Stewart står där uppe! Det var verkligen den BÄSTA DAGEN I MITT LIV!

Nu kommer här lite bilder:



OMK!!!!!


OMT!!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Team Kristen for life!

2010-06-23 @ 09:28:25
URL: http://kristenjaymesstewart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0