Biljetterna till Twilight Movie Night är ute nu!

Som de flesta kanske redan såg så har biljetterna till Twilight Movie Night kommit ut. Jag kan säga att det ser inte så bra ut just nu, de flesta biljetterna är redan slut. Nu finns det bara enstaka platser kvar. Det blev konstigt för mig, för att jag kunde inte se att biljetterna var ute då vissa redan hade de. I alla fall...

En annan sak som många Malmö bor kanske märkte var att det inte visas på Royal. Utan på Filmstaden. Såklart så blev både jag och Caroline uprörda över det och CC ringde in till SF. Och de bekräftade att Twilight Movie Night inte ska visas på Royal för att det kommer vara svårt att hålla i programet.

Väldigt dåligt tycker jag. Tänk hur många som inte kommer att få se det! Över 300 personer!! Det är sjukt. Men gå in på SF och kolla om ni kan få någon plats i den närmsta biografen!! Hoppas det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0