SE PCA LIVE PÅ INTERNET!!

Så nu har jag hittat jättetrevliga tjejer på en chatt som hjälpte mig att hitta var man kan se det! :)

Gå in på den här hemsidan!

Och sen måste ni ladda ner en grej, men det är inte farligt, jag har gjort det. (men ni bestämmer)



Sen på rutan här uppe skriver ni in CBS och väljer den första i listan. KLART!! Sen kommer man kunna det där!! :) Hooppas det hjälpte! :)


Klicka här för att se röda mattan som går nu!!



Eller testa denna!!!! 

Favorite Movie Actress: Krisen vann tyvärr inte Sandra Bullock vann
Breakout Actor: Taylor vann!! Grattis Tay!
Favorite Movie Actor: Rbert vann heller inte :( Jonny Depp vann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0