Robsten ?

Som jag berättade igår så är det väldigt troligt att Robert och Kritsen var tillsammans i England under julen. TwiFans har hittat et meddelande där en tjej berättar att hon såg dem!!!



Kort översättning: Tjejen skulle hämta sin mormor/farmor på Londons flygplats, och eftersom hennes mormor (säger vi XD) åkte med första klass och hade en rullstol fick hon gå ut genom en speciell utgång. Och då såg den här tjejen att Kristen Stewart också kom ut där. Hon förstod först inte att det var hon föränn hon såg en svart van som väntade för henne. Då kom Robert Pattinson ur den för att möta henne, han pussade henne på pannan, näsan och kysste sedan på läpparna. Sedan tog någon en bild med blixt och Robert och Kristen drog vidare till vanen.

Ja... Okej... Det går inte att undvika bevisen.. USCH! Det dödar mig att inte veta om dem är eller inte än tillsammans.

Kommentarer
Postat av: elingrinde

Asså fyyy nu vill jag bara att dom ska berätta att dom är tsm snällasnälla?<33

2010-01-04 @ 11:44:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0