Kristen och hennes första roller

Jag hittade på TwilightMovie några video med KStew från hennes första filmer, där hon hade pyttesmå roller. Ta en kik. :P

Hennes roll i The Flintstones.


Och i The Thirteenth Year, om ni inte ser henne, hon är den lilla tjejen som står i kön.


Lite mer om Kristens och hennes filmer.
Jag kollade lite genom hennes filmer på en hemsida. Och upptäckte att hon har spelat i andra filmer med Dakota Fanning och Jodelle Ferland. Dakota spelar ju Jane i TTS och ska spela med Kristen i The Runaways, och Jodelle spelar hon unga vampyren Bree.

 
 
Jag hade hört från Dakota att hon har spelat mot Kristen, men jag fattade inte det, men nu hittade jag, dem spelade tillsammans i filmen Cutlass.
Och Jodelle spelade tydligen i The Messengers med Kristen. Hittade att hon spelade den där äckliga ungen, som Kristen följde efter till stallet och som sen vände sig on. Usch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0