Justin Chon ska komma till Göteborg!

Alltså jag sitter här, försöker var helt lugn o profesionell, men det går inte!!!! Jag vill bara skrika!! Jag är så glad! JIPPIE! Läste precis på TwilightSweden att han kommer komma hit i Mars, mellan den 7:de och 8:de.

'Justin Chon kommer alltså befinna sig på SCI-FI mässan i Göteborg mellan den 6-7 Mars. Där kommer man även kunna ta en bild tillsammans med honom, mot en avgift och få hans autograf!

Enligt det jag läste, kostar en biljett 100kr/dag. Det är öppet mellan 10:00-18:00. Kanske skulle man kunna annordna en stor twilight-träff där i Göteborg samtidigt? Vad tycker ni?'



Alltså jizzes!!!! :o Jag missade Edi och Bronson jag ska fan inte missa Justin!!! :@ Förlåt för att jag svär. ^^
Läs mer om Sci-Fi mäsasn här.


Kommentarer
Postat av: isabella

GAAAAHHHHH JAG VILL DIIIT!

jag har missat alla ju :(

om du åker dit får du ta foto efter foto efter foto :D

2010-01-21 @ 18:01:48

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0