Dagens Bild-er

Här har jag hittat många roliga Twilight bilder på Twifans. Hahah sitter här och gapflabbar, så här får ni lite :P

Stop it!!
Stop it!! by Woweekazowee on Polyvore.com

Seriously?!?
Seriously?!? by VINTAGEheart♥ on Polyvore.com

glitter
glitter by Willow.Elwood on Polyvore.com

Edward did WHAT!?
Edward did WHAT!? by ★ Nø øɳ£, !s αs ℓucky αs Us... ★ on Polyvore.com

Sparkling?!
Sparkling?! by мαddιє♥♪ on Polyvore.com

Rob Is Not Happy
Rob Is Not Happy by «.ɴicסʟɛ.xσ. on Polyvore.com

dood the hair
dood the hair by ღ~Honey101~ღ on Polyvore.com

Not the eyebrows.
Not the eyebrows. by VINTAGEheart♥ on Polyvore.com


Hahahh seriöst!!!! XD :D Jag har nog dålig humor! xD

Kommentarer
Postat av: elingrinde

Hahaha Klokrent<3

2010-01-06 @ 19:11:08
Postat av: Fanny

hahahah, shit vad jag skrattade ;))

2010-01-07 @ 10:04:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0