Twiträff/möte

Dåså, tänkte ordna en liten Twilightträff nere i Ystad. :)

Var: Ystad, café Snuggles, St Östergatan 33, på 'gå gatan'.
När: 2 mars, tisdag (nästa vecka), klockan 12:00 till ungefär 15:00-16:00.

Det finns inget mer att säga... Bara så ni vet så är det ingen stor träff. Bara ta en fika och snacka lite om Twilight.
Ni får gärna skriva om ni tänker komma på min mail: [email protected] eller mobil. Men det kan jag se ut till er på msn, så adda mig på msn och så kan jag ge mt telefon nummer. Om ni nu kommer då kan ni bara leta efter en tjej men brunt uppsatt hår, ganska lång... Jag vet inte. XD Eller fråga dem i kassan var ni ska leta efter mig. :D



Kommentarer
Postat av: isabella

jag har skola tyvärr :(

planera in på något lov, så kommer jag! :)

2010-02-26 @ 16:00:02
URL: http://isabellaohlsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0