Scans från Julia Star: New Moon

Så, idag var jag i stan och köpte Julia Star: New Moon tidningen. JA den är ute nu!! :) Och så gjorde jag några scans, så att ni kan se vad den innehåller! ^^



Klicka på bilderna för att se dem större, ni kan även zooma in dem så att ni ser texten. ^^

Vad innehåller den då?

Julia Star fick vara med på New Moon inspelningen en dag och få prata med Rob och Kristen, och senare var dem på New Moon pressturneen och fick prata med Rob, Kristen och Taylor. Så intervjuerna är jättebra!!! :)
Där finns 14 posters och 3 av dem kan ni se där uppe.
Där finns förklaringar om Volturi och Wolfpacken.
Tävlingar och quizz.
Stjärnornas stil genom åren, sno stilen av Kristen och Volturi make-up steg för steg...

Där fanns grejer som inte ens jag visste! :o Som att: Rob älskar uppmärksamhet (!), Rob gillar inte 'uggs' och att Aro dödade sin syster Didyme som var gift med Marcus för att dem två inte skulle ge sig av.
Som sagt, där finns många bra grejer!

COPYRIGHT på bilderna!!!! Jag skannade in dem själv, så är det någon som tar dem så SNÄLLA skriv ut källan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0