Scans från Details magazine [EDIT]

Robert Pattinson var med i en photoshoot till Details magazine. Och två nya scans har kommit ut.





*HOST* Alltså jag är totalt förälskad i den första bilden. Men herregud!! Vad håller du på med i den andra bilden Rob? Hahah fy fasen vad kul, sitter här och fnissar för mig själv. HAHA ! Hoppas att dem riktiga bilderna i bra kvalité kommer ut snart. XD
PS. Måste säga det här: Rob e så freaking het i den första bilden!!!! *o* Någon hämta is!!!

EDIT: Hittade några fler bilder.

       

Är det bara jag eller verkar den här tidningen lite pervers? xD


Kommentarer
Postat av: MatildaAndersson

jag tror att du har helt rätt, den verkar riktigt pervers men rob är sjukt jävla het!<3<3<3

älskar din blogg<3

2010-02-13 @ 19:16:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0