ROBERT: ''we are together'' !!! [UPPD]

Okej nu ska jag ta det lugnt, för att det här läste jag på en skvaller sida, men det är ändå en ganska pålitlig källa.. I alla fall så ska jag vara lugn.

Celebrity-Gossip skriver att Robert Pattinson berättade på BAFTA galan att han och Kristen ÄR ETT PAR!!! Här kommer citat:

“It is extremely difficult but we are together, yes.  We can’t arrive at the same time because of the fans.  It goes crazy.”

“This was supposed to be a public appearance as a couple but it’s impossible.  We are here together and it’s a public event, but it’s not easy.  We have to do all this stuff to avoid attention.”




Det ÄR faktiskt första gången jag hör det här av en annan sida än People och OK!. Alltså det är OMÖJLIGT att lyssna på dem tidningarna, för att där kommer saker som att Kristen är gravid och sånt.. Ja ja, så det betyder faktiskt något för mig!
Men nu ska jag vara lika envis, jag kommer inte tro på det 100 % föränn DE har sagt det själva, i en intervju!!

Men jag är faktiskt glad... För att jag delvis tror på det. Vi får se om det kommer mer info från andra sidor, om just samma intervju. Gör det inte det då kan det bara vara skvaller.

Och en annan grej, tänk inte att jag är en dum idiot som rotar i andras personliga liv. Jag bara snackar om det som händer på ytan och kommer ut på mina källor. Så ni vet...

UPPD: Då har det kommit in en video också, då PopSugar berättar om den här artikeln då Rob tydligen säger att han dejtar Kristen:



UPPD: En liten uppdatering till, Gossip Cop rotade lite mer i historien än vad vi kan göra och snackade med The Sun (dem som intervjuade Rob) reportrarna. Reportern hade frågat:

“Is this a public appearance together?”

Och han svarade:

“We are together.”

Så han sa tydligen aldrig att dem ÄR ett par. Så... Det är upp till en själv hur man tolkar det.

[Källa: Celebrity-Gossip, Popsugar & GossipCop]

Kommentarer
Postat av: carina

OOOMMMGGG!!!! Hoppas att dom dejtar ^^



glädje skutt xD

2010-02-23 @ 21:21:18
Postat av: TwilightnördenMaja

<33 Jag vill att det ska vara sant!!<333

2010-02-24 @ 07:25:48
URL: http://thelovelytwilightsaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0