Nya Valentines Day promos på Tay + åsikt

Här kommer två nya promo bilder på Taylor Lautner från Valentines Day.





Min åsikt om filmen:
Idag var jag på bion med en kompis och såg Valentines Day. Från mig får filmen 4.5 stärnor. Taylor syntes inte så mycket i filmen, men när han väl gjorde det så var det wow. Han spelade väldigt bra med Taylor Swift, söt, rolig och romantiskt, lite blyg också. :P

Annars var filmen bra, rolig på många ställen. En bra film för alla kära, men inte bara. :) Det är verkligen värt att se! :) Och speciellt för alla Taylor fans. Han var super i den här filmen. Jag är ju inte en så stor fan av Taylor, men jag gillade den ändå! ^^

Dem andra skådisarna var också helt fantastiska. Väldigt bra val och väldigt bra dialoger.

Varför fick filmen inte 5 stjärnor? Jo, för att den var lite förvirrande. Man hängde inte med ibland vem som var med vem.

Men resultatet blev fantastisk! Så har ni inget att göra på helgen då ska ni gå oss se Valentines Day! :)

[Bildkälla]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0