Kristen om Eclipse trailern

Här kommer en kort intervju som MTV gjorde med Kristen under tiden det var TYH premiär. Det handlar om Eclipse trailern. Ja Kristen visste ju inte ens själv att det skulle komma ut snart... Men hon tycker att vi ska få se newborns i den! :)


Movie Trailers - Movies Blog

Om jag ska vara ärlig så vill jag inte ha någon Eclipse trailer. Ni tror säkert att jag är galen.. Men det är bara för att jag kommer bara bli mer galen då jag ser trailern. Jag kommer böla, skratta, skrika och sånt. Och sen kommer jag vara stressig och längta till filmen som en jäkla galning...Det kan kännas lite jobbigt ibland! :D Haha :D

[Källa: TwilightSweden]

Kommentarer
Postat av: Caroline

LÄÄNGTAAAAAAR!!!!!!!!!!!!!! :DDDD <3

2010-02-20 @ 20:12:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0