BAFTA video [UPPD]

Här kommer video från BAFTA galan som var igår kväll.

Här tar Kristen emot sin pris som Rising Star, Så gullig, och så nervös hon var. ^^



Och efter att hon tog emot sin pris blev hon intervjuad:



Gud så söt, hon ser så... Jag vet inte, jag kan inte förklara, inte som om hon skulle börja gråta, men något. :') Och när hon tackar.. Nauuw, vi älskar dig Kristen!!!! :)

PS. Här kommer komma fler video, så kom tillbaka. :P

Jag vet att jag laddade upp dem här innan, men jag laddar upp dem igen, så vi har alla video här på en och samma inlägg. ^^






Nu har jag äntligen hittat en video där Anna Kendrick presenterar en nomination!! ^^ Credits goes to AnnaKendrickFan :P



[Källa: TwilightSweden, PopSugar & AnnaKendrickFan]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0