Min första Twilight dröm - Jasanja

Ni kommer kanske ihåg att jag frågade er om er första Twilight dröm. Det var bara en tjej som svarade, ja, och då tyckte att jag lika gärna kunde lägga upp den. Eftersom att jag tycker att det är så kul att läsa sådant! :)

Nu ska jag berätta min första twilight relaterade dröm.

Skoldagen var som vanligt ur tråkig, jag satt vid min bänk och suckade på matte lektionen när plötsligt klassrums dörren slog upp. Alla vände sig om för att se vem det var, och mitt framför mina ögon stod hon, Mary Alice Brandon Cullen. Hon började promenera in i klassrummet och kom snart fram till min bänk. Där stannade hon upp. Hon tittade på mig en stund innan hon sa, "its you, perfect!". Jag tittade chockerat upp på Alice och log med ett stort leende emot mig.

Hon tog tag i min hand och drog mig ut genom klassrummet, min lärare sprang efter oss och skrek något i stil med "ursäkta men du kan inte bara ta henne sådär!!", men Alice lyssnade inte, hon förstod även inte vad han sa utan tittade på mig och hennes min såg ut att säga "kan du förklara vad han just sa?", så jag svarade lite snabbt och sa: "He say that you can't take me with you...". Hon skrattade och fnös åt mitt svar.
"I can take you now, he can't stop me" skrattade hon i ett stort leende.

Hon hade redan tagit mina ytterkläder och drog med mig ut ur skolan. Nere på skolgården stod Emmett och väntade på oss. Han log stort emot oss båda två. Alice nickade emot honom och plötsligt satt jag i hans famn.
Bara någon sekund senare satt jag i en bil. Och precis när Alice skulle säga något, så vaknade jag.
That as my dream :3


Det är så kul att man får vara med sina idoler i drömmar i alla fall! Tack Jasanja för ditt brev! ^^

TIPS: Hör kommer även ett tips. Följ också en annan Twilight blogg TheTwilightSagaDaily.

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha :D Jag har också drömt en Twilight-dröm och Emmett och Alice :) Och en om Jacob/Taylor <3 :)

2010-04-30 @ 17:56:52

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0