Lite mer om MMA's

För någon vecka sen berättade jag att man kunde börja rösta på MTV Movie Awards. Ni som gjorde det märkte nog att det var ganska många man kunde rösta på.

Jag läste precis på Lautnerfan att det vi röstade på är bara för att välja ut 4-6 deltagare på varje kategori. Det här är inte för att välja vinnare. Nu väljer vi bara dem som ska vara nominerade.

Eftersom att galan är den 6 juni, så är det ganska konstigt att rösta redan nu, om ni förstår vad jag menar. Så att vi kommer få rösta en gång till senare.
Den 11 maj kommer vi kunna se vem som blev nominerad! :)

Men om ni vill få Twilight casten att bli nominerade då ska ni klicka här och rösta! :)

Favorit i repris:


[Källa: Lautnerfan & MTV]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0