Dagens... - VIDEO

I dag lägger jag inte upp en video precis... Det här är ett tips.
Många youtubers gör serier på youtube. Och väldigt många av dem innehåller skådisar från Twilight. Precis som min serie! Så om ni inte har något att göra någon dag så kan ni ta och kika in...
Och nu vill jag lägga upp en film/serie som ska göras av LuCiiJB, jag fick äran att vara med och hjälpa henne. I alla fall så ser fram emot denna film/serie, det är inte säkert vad det ska bli än.

Trailer


Mina två favorit serier är OurNormalLives och GotDynamit. Klicka här eller här för att komma till dem.
Så vi får se hur det blir med den här filmen/serien. :)

Och så tar vi en annan video, som få bli dagens video då. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0