Dagens... - FRÅGA + svar




Jag vet inte, ett litet pris kanske man kan säga, ni behöver inte alls skriva så mycket, 3-4 meningar räcker. :)

PLUS: En tjej med namnet Johanna frågade mig en liten grej (här kommer hela frågan):

''  hejz!
najs för de som vann, kan knappt vänta tills eclipse kommer ut!!! :D coolt att du är sponsrad! hur stor är du, om man säger så lixom, hur många lixom.... usch vad svårt det här var då! hur många vet att du delar ut twinews om man säger så?  ''

Jo Johanna, alltså det är svårt att säga hur många som vet, mina klasskompisar vet men det betyder ju inte att dem läser det. Jag försöker såklart att komma ut med det så mycket, ber om att andra ska lägga ut länkar, och är tacksam till alla som reklamerar. Men jag vet inte hur många vet om den, kanske ett par hundra, för jag har ju vänner på bdbn också. Men det betyder inte att dem läser den, om jag förstod frågan fel lämna ett annat kommentar. Kram! :)



Kommentarer
Postat av: Nora Fazel

Hej! Japp, jag ÄLSKAR Twiserierna!;D Följer gärna bloggen!

Peace and love

2010-04-19 @ 22:19:17
URL: http://noraafazel.blogg.se/
Postat av: emma

SV: Okej :), Tack !:)

2010-04-20 @ 07:36:58
URL: http://photobyemmajohansson.blogg.se/
Postat av: Liv

SV: Hej hej! Din blogg är jättefin :D Jag ska följa bloggen och försöka gå in så mycket som möljigt ^^

2010-04-20 @ 14:28:31
URL: http://twiandlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0