Roberts och Kristens photoshoot

Robert Pattinson och Kristen Stewart var med på en photoshoot till tidningen Harper's Bazar. Där ska också stå om Roberts och Kristens romans? Eller dem typ 'avslöjar' allting. Ja jag vet inte.. Men det jag vet är att bilderna är HELT fantastiska!!! Jag e blind! Älskar dem. Har alldrig sett Kristen och Robert på det sättet. 





Klicka på bilderna nedan för att se dem i större format.

   
  
   
  
  
  
  
  

Fler bilder efter en stund...

Här är resten av bilderna:

  
  
 


Kommentarer
Postat av: Kamei :*)

HJÄÄLP! :O vilka söta och heta biilder .<33

2009-11-07 @ 00:05:42
Postat av: Josuse

OMG!!

2009-11-08 @ 01:36:04
URL: http://josuse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0