TÄVLING!!!!

Då så! Jag är väldigt glad över att jag kan göra en tävling för er. Det känns kul att ge någonting tillbaka till er, som stöttar mig och bryr sig.

Okej jag vill tacka DISCSHOP för dem fina priserna som jag kommer att dela ut när tävlingen är slut. Gå in där för att köpa en massa Twilight och New Moon saker. Där finns ALLT! Absolut allt!

Det här ska ni göra:
- Skicka ett mail till mig och där ska ni skriva ert namn (fullständig namn och efternamn), adress och en kort förklaring om varför just DU ska vinna, det behöver inte vara långt bara en förklaring på ungefär 50 ord. Ni kan också skicka med någon bild eller något annat på er eller något Twilight relaterat om ni har gjort eller har där hemma.

-Döp mailet till TÄVLING, och skicka det sedan till [email protected]

-Tävlingen avslutas den 6 januari, 2010.

PRISERNA:


Jag har tre enorma posters som jag kommer att dela ut.
1 - Är en stor poster på The Wolfpack        91 x 61 cm
2 - En dörrposter på Bella och Edward       158 x 53 cm
3 - En stor poster på The Cullens               91 x 61 cm

Jag vill också att ni anger ett nummer till postern som ni helst skulle vilja ha.

Hur kommer jag välja ut en vinnare?

Jag kommer läsa igenom era mail, sen kommer jag välja 10-20 stycken bästa. Och sen kommer jag köra en lottning. Det kan hända att jag spelar in det på kamera så att ni ser att jag inte fuskar. :)

Man får MAX skicka in ett bidrag per person. Jag kommer se vem som fuskar och märker jag det då blir det diskvalificering. Och det kommer inte bli så att jag väljer ut mina 'vänner' eller dem som kommenterar mest, jag kör efter det jag tycker och känner.

Era adresser kommer inte att publiceras offentligt någonstans, jag behöver dem bara för att skicka priserna till er, så ni behöver inter oroa er.

Det var nog allt, har ni fler frågor bara lämna en kommentar eller skicka ett mail.


[Tack igen till DISCSHOP för dem här fina priserna]


Kommentarer
Postat av: carina

gud va kull att du har en tävling!! :D

2009-12-30 @ 16:07:45

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0