Dåliga nyheter...

Okej... Nu kommer jag med dåliga nyheter. Det är så att min pappa har tagit min laptop, som jag brukade lägga upp allt ifrån. Men jag kommer få en ny dator till Jul... Det är därför jag är så seg på att upptadera för att denna datorn (pappas datorn) som jag sitter vid är VÄLDIGT seg, så det tar jättelång tid att uppdatera. I alla fall...  Jag försöker att uppdatera varje dag, så mycket jag hinner, men som ni har märkt så blir det inte mycket.

 

Men efter julen ska jag ta tag i det ordentligt. Och jag har tänkt att lägga upp lite andra saker inte bara nyheter. I alla fall jag är väldigt ledsen. Ett stort tack till alla som kollar på min blogg! TACK jag älskar er! Vi hörs snart igen!


Jag ska göra allt jag kan för er.

Kramar Laura


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0