David Slade regissera Hungerspelen?

Jag är ganska säker på att dem flesta av er har hört talas om Hungerspelen böckerna skrivna av Suzanne Collins. Jag är faktiskt en väldigt stor fan av dessa böckerna. Och igår kom det ut en stor nyhet om böckerna som ska göras till filmerna: David Slade är en av de tre regissiörerna som ryktas att göra Hungerspelen.


"The next big film directing job in Hollywood will be decided late next week,. That’s when Lionsgate chooses a filmmaker for The Hunger Games, the first installment of a trilogy based on the Suzanne Collins novel series that many feel could be the next Twilight. I’m told that Lionsgate has gotten Billy Ray’s rewrite, and will meet with three elite directors next week before making a decision. Gary Ross, Sam Mendes and David Slade  have emerged as the favorites. The script has become one of those closely guarded documents which do not leave the production company’s headquarters. I’ve also heard Andrew Adamson’s name in the mix, but it appears to be down to the three I mentioned."


Många tycker inte att David ska regissera det bara för att det kommer likna Twilight och det tyckte jag också. Men han har ju egentligen regisserat många filmer. Och eftersom att man säger att han gör mörka filmer så tror jag faktiskt att han skulle passa. :


Text- & Bildkälla || Twam-Twilight

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har inte läst de böckerna än, men de står på tur! Haha :) Men själv tycker jag inte att David ska regissera dem.. bara vad jag tycker iaf ;)

2010-09-04 @ 21:29:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0