Söker gästbloggare

Nu ska jag söka gästbloggare igen! Hoppas att någon vill blogga här på TheImmortal med mig. :)

Du som vill vara gästbloggare ska:
• Vara minst 14 år - född 95 eller tidigare (ursäkta till dem som är yngre)
• Kunna bra svenska, skriva utan slang i inläggen.
• (kunna engelska)

Det var allt! :) Inga andra krav. :)
Ni som är intresserade snälla skriv till mig på [email protected]
I mailet ska du skriva:
• Ditt fullständiga namn
• Ett artikel som handlar om Twilight. Så att jag ser hur du skriver. Behöver inte vara långt. Få med någon bild eller så.
• Och kort om dig själv

Det skulle vara kul att blogga med någon annan. Och kom ihåg att du måste ha tid till bloggandet! Finns nog inget mer att säga! :) Så om du är intresserad skriv till:
[email protected]

Deadline: 15 maj


Kommentarer
Postat av: Anonym

aww jag missade deadline >.< :(

2010-05-16 @ 15:02:50
URL: http://mypersonalsun.soclog.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0