Nikki on a pre-Oscars party

Nikki Reed var i Chateau Marmont i Los Angeles igår (5 mars) eftermiddag för att delta i Everlon Diamond Knot Collection Luncheon som hölls för att hedra en Oscars nominerad stjärna, Carey Mulligan.





Yes mina vänner! Nu är söndag är det Academy Awards, som man brukar kalla det Oscars! Kristen Stewart och Taylor Lautner ska presentera en kategori, Anna Kendrick är nominerad i en och kommer presentera en annan! Vi håller tummarna att fler skådisar från Twilight kommer dit!
Jag vet inte om galan kommer visas på internet, men jag är nästan 100 % säker att den kommer göra det, det är ju Oscars! En av årets viktigaste galor! :) Det jag vet är att kanalen E! kommer sända röda mattan live klockan 20:00. Så ni som har den kanalen glöm inte att slå på den! Tydligen så är det en gala som kommer gå på eftermiddan! Och inte klockan 9 så att vi måste kolla på den klockan 3 på morgonen! Mer info om det imorgon! :)

[Bildkälla]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0