Viktig info!

Jo, ville bara berätta att det kan bli få uppdateringar nu på helgen. Eftersom att jag ska bort till ett par kompisar och det är nog så att jag inte sitter vid datorn så mycket. Jag kommer hem på måndag.

Och Caroline ska till Stockholm till fan eventen.

Och jag ska berätta för alla en sak som många har frågat. Nej jag ska inte till Stockholm. För att nu i sommar ska jag till London igen, och det kommer gå en massa pengar dit, så jag fick inte åka till Stockholm. Hur mycket det än sårar mig.

I alla fall till alla som ska dit: HA KUL!!!!! Och skrik lite extra mycket för mig med!! ^^

OBS! Jag har nu fått bekräftat (till er som inte redan visste) från Stephanie från TwilightSweden att eventen kommer hålla på i ungefär 2.5 timmar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0