TÄVLING!

GLÖM INTE TÄVLINGEN!!! SNÄLLA ANMÄL ER!! DET ÄR INTE SÅ MÅNGA SOM ÄR MED OCH DET FINNS DEFINITIVT EN STOR CHANS ATT VINNA EN AV DEM FINA POSTRARNA! SÅ SKICKA ETT MAIL TILL MIG MED INFORMATIONEN NEDAN! TÄVLINGEN AVSLUTAS DEN 6:TE JANUARI!



Okej jag vill tacka DISCSHOP för dem fina priserna som jag kommer att dela ut när tävlingen är slut. Gå in där för att köpa en massa Twilight och New Moon saker. Där finns ALLT! Absolut allt!

Det här ska ni göra:
- Skicka ett mail till mig och där ska ni skriva ert namn (fullständig namn och efternamn), adress och en kort förklaring om varför just DU ska vinna, det behöver inte vara långt bara en förklaring på ungefär 50 ord. Ni kan också skicka med någon bild eller något annat på er eller något Twilight relaterat om ni har gjort eller har där hemma.

-Döp mailet till TÄVLING, och skicka det sedan till [email protected]

-Tävlingen avslutas den 6 januari, 2010.

PRISERNA:


Jag har tre enorma posters som jag kommer att dela ut.
1 - Är en stor poster på The Wolfpack        91 x 61 cm
2 - En dörrposter på Bella och Edward       158 x 53 cm
3 - En stor poster på The Cullens               91 x 61 cm

Jag vill också att ni anger ett nummer till postern som ni helst skulle vilja ha.



[Tack igen till DISCSHOP för dem här fina priserna]


Kommentarer
Postat av: Kristen Stewart Crew

svar:

aawww vad gullig du är =)

ska också lägga in dig :*

2010-01-05 @ 01:59:33
URL: http://kristenjaymesstewart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0