Kristen är nu på väg till Sundance festivalen

Snart börjar Sundance festivalen, där Kristen har många filmer att visa upp. Hon anlände i Utah igår med Joan Jett med en privat flygplan och ska snart köra igång med festivalen. Jag kan slå vad om att dem filmerna hon visar upp där kommer att finnas på internet några dagar senare.









Längtar jättemycket tills festivalen börjar, för då kommer vi få många bilder och video på Kristen. :)

EDIT: Såg att nån frågade om när The Runaways kommer ut..
Förlåt om jag gjorde er förvirrade.
Alltså själva filmerna på DVD och bio kommer ut på dem datum jag har sagt innan, t. ex. The Runaways den 19:de mars. Men hennes filmer kommer 'för-visas' på den här festivalen. Men dem kommer inte ut officiellt, det är bara det att jag tänkte att folk brukar ju filma, så vi kommer kanske kunna se dem innan de kommer ut 'officiellt'. :)

Kommentarer
Postat av: Kristen Stewart Crew

jag är förvirrad :o

när kmr the runaways ut??

2010-01-23 @ 14:09:18
URL: http://kristenjaymesstewart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0