Gästbloggare?

Hejsan alla... Nu är det så att ibland blir det så jobbigt när man uppdaterar. Eftersom att jag faktiskt är ensam på den här bloggen. Vilken många har missat har jag märkt. :P

I alla fall så är jag ensam här. :) Och så sistonde har jag haft mycket saker att göra, skolan och läxor...
Så jag tänkte kanske ha en gästbloggare. Bara för 1-2 veckor. :)

Så jag undrar om någon skulle vilja vara intresserad att hjälpa mig?
Än så länge så är det bara en tanke. Om jag det blir mer seriöst då skriver jag! :)

Så om någon skulle vara intresserad skriv i kommentarerna :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är intresserad fast jag är inte den personen som hittar bäst information

2010-03-14 @ 18:48:18
URL: http://theetwilightsagaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag e intresserad och skulle gärna hjälpa till :D

2010-03-15 @ 19:19:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0