NY MEGA-TÄVLING!!

Okej mina vänner, nu ska vi ha en mega tävling här på bloggen, många fina priser!! Tävlingen är för att fira att Eclipse kommer ut! :)

Våra priser:




Priserna: Vi kommer ha 5 vinnare!!!
1 plats: 2 biljetter till faneventen på Hovet!
2-4 plats: Nya Eclipse posters!
5 plats: Twilight, Bakom Kulisserna

OBS! Tack vare SF kan vi ge bort två biljetter till en lycklig fan till Hovet! Dem är inte VIP, ligger på 9:de rad.


Vad ska man göra:
Du ska skicka ett mail till [email protected] där ska du svara på följande frågor:

1. I första kapitlet av Breaking Dawn är Bella ute med sin nya bil som blev kallad för "Beskyddaren". Men vad heter bilen egentligen?

2. I vilket kapitel har Bella och Edward sin första dejt i Twilight?

3. I vilket kapitel finns följande citat: "Look after my heart, I've left it with you" (Eclipse)?

Senare ska du också skriva:

Ditt namn
Om du vill tävla om biljetterna till faneventen och om Bakom Kulisserna boken!


Deadline: söndagen den 13 juni


Ex på hur man kan skriva:

Hej jag vill vara med på i tävlingen, jag heter Laurita K.

1. SVAR
2. SVAR
3. SVAR

Jag vil vara med och tävla om alla priser.

eller:

Jag vill bara tävla om posters och Twilight bakom kulisserna.


Om jag inte får tillräckligt med information, eller om ni svarar fel på någon av frågorna då kommer ni inte få vara med och tävla!!! Dem som svarar på alla frågor rätt kommer senare gå vidare till lottningen!

Så alla som vill vinna skriv! Ni har inte så mycket tid på er! Glöm inte kolla att era mail, jag kommer skriva till vinnarna och fråga om deras adress, om ni inte svarar på väljer jag en annan vinnare!

Ni får välja vilken poster ni vill ha! Så det är fritt fram där. :)


Tack till Discshop som sponsrade med de fina postrarna! Utan de skulle vi inte kunna ha tävlingar!
Och tack till SF för biljetterna till fan eventen! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan inte du säga i vilken BOK citatet "Look after my heart, I've left it with you" finns? Annars blir det jätte jobbigt:P

2010-06-08 @ 22:08:30
URL: http://twitwilight.blogg.se/
Postat av: Anonym

@twitwilight.blogg.se:



hon HAR skrivit att det är i Eclipse ;D

2010-06-09 @ 15:53:01
URL: http://twilightbieber.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

1. Bilen heter Mercedes Guardian

2. Dejten äger rum i kapitel 12, Balansgång

3. Citatet finns i kapitel 4, Natur



Om jag skulle vinna vill jag gärna ha posters. Jag har redan biljetter och boken!

2010-06-10 @ 00:16:20
URL: http://lindamariaericsson.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag svarade visst på fel ställe. Sorry! Jag får skylla på att jag är trött med tanke på vad klockan är.

2010-06-10 @ 00:36:44
Postat av: Anonym

Bra tävling & bra blogg :D

läser den daglien!

2010-06-10 @ 10:08:18
URL: http://thetwilightsagadaily.blogg.se/
Postat av: Anonym

1.Mercedes Guardian

2. kap 8, port angeles

3.kapitel 4, Natur



jag vill vara med och tävla om allt:p

2010-06-13 @ 17:26:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0