New Born Pup

Hej Twilighters! Heter igentligen Marija men jag föredrar Sunny. Jag Fyller snart 17 den 13 augusti alltså samma dag som Bella och Edwards bröllopsdag ;) Bor utanför Uppsala och går på medialinjen- trycktekink nästa år vilket är jätte bra då jag får trycka egna Twilightsaker :D.

Jag såg filmen Twilight i Januari 2009 och enda sen dess har jag vart beroende "It's like my own personal brand of heroine " Innan jag läste New Moon så var jag neutral, jag gjrde till och med muffins när Rob fyllde år..  "And so the lion fell in love with the lamb.. And then the lion left." så jag är alltså Team Jacob.
På min fritid (när jag inte läser TTS böckerna) så läser jag fanfiction, är med kompisar eller så är jag inne på TS chatten där jag heter MyPersonalSun. Det var också där jag Träffade Laura :D

Jag är så glad att jag fick gästblogga här med Laura och även Pauline. Ska bli kul att se hur det här går, hoppas ni inte blir besvikna :*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm.. Sunny, det låter bekant... Just ja, så heter ju hon som hade twilight.blogg.se!!

Är det du? :O

2010-05-18 @ 08:44:31

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0