New Born

Hejsan.

Jag heter Pauline och är en av de nya gästbloggarna här på sajten, vilket jag tycker ska bli jättekul :D.

Lite kort info om mig är att jag snart fyller 16 år. Jag började läsa böckerna när jag skulle höra att det kom en vampyr film, alltså november 2008. Jag sträckläste samtliga böcker så fort jag fick tag på dem eftersom jag inte kunde sluta. Men däremot såg jag inte filmen förren flera månader senare. Sedan dess har jag läst om böckerna flera gånger och övertalat flera vänner och släktingar att läsa dem, de har också blivit helt fast i historien ;). Jag är Team Emmett eftersom han är min absoluta favoritkaraktär. Och när det står mellan vem Bella ska välja tycker jag Edward :D

Jag tycker att det ska bli väldigt roligt att gästblogga här med Laura och Sunny. Och jag hoppas att ni blir nöjda med vad jag skriver.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0