GRATTIS ROB!!

Oh ja!!! Idag är Robret Pattinsons födelsedag!! Och han fyller 24!!



Oh jösses, hur ska man förklara hur underbar han är? Jag har varit kär i Rob offieciellt i 1 år och 1 månad, och jag har varit död (hans fel) i typ 6 månader. Han dödade mig med sin skönhet!!!

Alla tycker såklart inte om honom, men det gör inget, alla tycker olika och klart han är inte perfekt men det är ingen av oss. Ja han röker, men hallå? Hur många människor i hela världen röker? Och bara för att han är känd så tycker jag inte att man ska blåsa upp en stor bubbla av det.

Han är vacker och rolig, utan hans skämt skulle mitt liv vara en smula mörkare. För att man sätter alltid på någon rolig intervju och skrattar ihjäl sig. Han är en otroligt begåvad musiker och skådespelare. Han är underbar!

Och vi alla älskar honom. Jag hoppas att se några kommentarer i alla fall. Annars... Så är det ingen som bryr sig om Rob. :(

[Det kommer komma fler inlägg under dagen om Robs födelsedag.]

HAPPY BIRTHDAY ROBERT!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis Robert K . Ä . R . L . E . K till han.

2010-05-13 @ 11:29:40
URL: http://elingrinde.blogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis Robert!!

2010-05-13 @ 22:04:04
URL: http://olivia-chanel.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0