Eclipse biobiljetter

Här kommer lite information om när Eclipse biobiljetter ska gå att beställa:

Det är många av er som undrat över hur det blir med bokningen av biljetter och förhandsvisningar till Eclipse, jag har därför tagit reda på detta. Dock är det inte bestämt om det ska bli någon förhandsvisning men det antar jag. Det kommer heller inte vara "exklusiv visning" av Eclipse som det varit med både Twilight och New Moon, tråkigt nog.

 

Bioklubbsmedlemmar kommer kunna boka biljetter 9 Juni.
Vanliga personer som inte är medlemmar kommer kunna boka 12 Juni.


Det är heller inte bestämt vilken åldersgräns filmen kommer att få, i USA fick den 11 års gräns. Fast jag tror det blir 15 i Sverige, för det är betydligt mer action och våld i denna än i dom två tidigare.




Jag är inte säker om det här stämmer, jag kopierade hela texten från RobertPattinson. Men det skulle vara bra, för att jag blivit medlem!!! Muhahaha! :D

Textkälla || RobertPattinson.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0