MUSE kommer till Sverige!

Nu ska MUSE komma till Sverige igen. Dem var här förra året i oktober och nu ska dem än en gång komma upp till Stockholm för att rocka loss! Aftonbladet skriver:

Muse är på väg till Sverige. Det brittiska bandet gästar Stockholm i sommar. Den 21 juli spelar bandet på Zinkensdamms IP.


Pop- och rockbandet Muse har gjort sig kända för sina bombastiska liveföreställningar. I sommar kan den svenska publiken få en chans att se bandet. Enligt vad Nöjesbladet erfar är Muse aktuella för en utomhus­spelning i Stockholm under den andra halvan av juli.

 

 

Yes dem kommer hit igen!! Jag skulle så gärna vilja åka dit!!! Men det kommer kosta en del, bara resan kommer kosta lika mycket som biljetterna!

Enligt en källa så ska biljetterna släppas imorgon för fancluben men annars så släps biljetterna på torsdag! Än så länge så vet jag inte var, men jag skriver när jag vet! :) Ni får gärna lämna en kommentar om ni vet!

 

Julia skriver

Biljetterna för fancluben släpps imorgon klockan 10.00 annars på onsdag, 25/3 klockan 10.00.

 

Men vad menas då med fancluben? Bra fråga! Någon som vet? :D

 

[Källa: aftonbladet]


Kommentarer
Postat av: Anonym

Muse's fanclub mnar jag då! (:

2010-03-23 @ 15:47:48
URL: http://juliakjellqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0