Kristen Stewart struggled with the singing!

¨

Bara jag som tycker att Kristen är helt underbart fin på denna bilden?!



Kristen Stewart

Twilight stjärnan Kristen Stewart har haft mycket på gång under de senaste åren, så när hon beslutade att ta på sig rollen som legendariska rocker Joan Jett i filmen "The Runaways" ... hon inte inte mycket av en sångare.

Kristen Stewart hade svårt att sjunga när porträtterar Joan Jett i "The Runaways".

Den 19-åriga skådespelerskan visste direkt att hon ville ha rollen som rocker Joan i filmen, men hade problem med sång i filmen.

Hon avslöjade: "Jag sa att jag ville göra det så snart som någon sa," Det är en Joan Jett film, och de vill du spela henne. "

"Du gör en film för en miljon skäl, och jag insåg när jag kom in i det att det fanns mycket mer i Joan än jag visste om. "

"Det svåraste var att framträda, eftersom jag inte är en artist. "

Hennes motspelare i filmen, 16-åriga Dakota Fanning - som spelar kollega Runaways bandmedlem Cherie Curie - säger hon och Kristen har blivit mycket nära sedan de filmar tillsammans.

Hon berättade America's OK! Magazine: "Hon har blivit en av mina bästa vänner. Vi är riktigt nära. Jag tycker det känns fantastiskt roligt att arbeta med dina vänner, och vara helt öppna med någon och inte ha någon försvarsmekanism, vet du vad jag menar? Bara helt öppna med den personen. Jag älskar det - speciellt för den här filmen. "

[Källa: Youtube]





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0