Har du inte fått din New Moon DVD?

Hejsan alla twirds!!
Ni som har beställt Bellas Box från CDON har säkert inte fått den. Eller?
Jag har i alla fall inte det. Så jag skrev till dem och frågade vad som var problemet, alltså varför jag inte fick det. Så tydligen så är det så att deras posthämtning har blivit försenad, så skrev dem:

På grund av försenad posthämtning kunde vi inte leverera din förhandsbeställning på DVD´n New Moon på releasedagen.

Men i alla fall så fick jag en rabatt kod som kompensation. Så jag tycker att ni som inte har fått era kan också skriva.
Men dem är på väg i alla fall! :D
Det var bara det jag ville säga :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad bra att jag fick veta det nu, jag började också undra vart den tagit vägen :/

2010-03-23 @ 20:40:25
URL: http://theresejohanssooon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0