Graffiti intervjuar Justin Chon

GP's graffiti fick chansen att intervjua Justin Chon, som vi vet så är han i Göteborg nu! Här nedan kommer utdrag från hans intervju:



Han har blivit världskänd i rollen som Eric Yorkie i Twilightfilmerna. Nu i helgen träffar han fans på Sci-fi mässan i Göteborg. Graffitis Agnés Ericson och Katarina Hedencrona fick en pratstund med skådespelaren Justin Chon.

Har du läst Twilight serien?

- Ja, det har jag, den är grym!

Har du och din karaktär Eric Yorkie några likheter i personlighet?

- Eric är lite mer nördigare. Han är konstig som jag men han är smartare och pluggar mer. Jag tycker att jag är coolare, fast vi är ganska lika.

…………

Kan du beskriva dig själv med tre ord?

- Konstig, galen och galen, haha!

Team Jacob eller Team Edward?

- Team Sweden!

Vad tror du att du jobbar med om tio år?

- Förhoppningsvis är jag regissör. Just nu gör jag musikvideor åt mina kompisar. Men om tio år, så kanske jag regisserar mindre filmer, inte så stora.

Kommer du att spela Eric Yorkie i Breaking Dawn?

- Det är inte säkert än men jag hoppas på det!

 

_________________________________________________________________________

Det här är bara ett litet utdrag från intervjun!! Vill ni läsa hela då får ni som har möjlighen springa ner och köpa Göteborgs Posten! :)

 

[Källa: TheTwilightSaga]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du? :)
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som ser)


Har du en blogg?:


Vad har du på hjärtat?:

Trackback





RSS 2.0